IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Какво говорят за вас марките, които носите?

30 ноември 2014 10 31

Дизайнерските изделия като символ на характера

Снимка: Michael Kors

Снимка: Michael Kors

Дизайнерските изделия винаги са били символ на майсторска изработка, артистично вдъхновение, синоним на стил и демонстриране на индивидуалност.

Още от стартирането на първите модни къщи, творчеството е било предназначено за една определена група хора, които притежават даден стандарт на живот.

Със стартирането на процеса на индустриализация, модната индустрия става все по-достъпна, представяйки най-различни линии от висша мода до предложения за всеки ден.

Капсулните колекции изненадват с иновативност и значително по-голямо разрастване на пазара. Какво обаче говорят за вас и вашия характер марките, които харесвате и носите?

Какво се крие зад красивите дрехи и аксесоари и как се възприемат те? Вижте сами.

Prada

Изделията на Prada се славят с определена класическа нотка и значително по-резервиран стил. Почитателите на модната къща оценяват доброто качество и невинаги смятат за задължително да се придържат към най-актуалните и дръзки тенденции за сезоните. Prada-феновете са традиционалисти, знаят какво харесват и определено нямат нужда от чуждото мнение по въпроса.

Burberry

Едно от незаменимите качества на Burberry е тяхната практичност. Притежателите на иконичната марка са винаги актуални – независимо от коя колекция точно е тяхната покупка. Феновете на модната къща лесно се разпознават с умението си да подбират своя гардероб основно по два критерия – стил и многофункционалност.

Chanel

Многоликата същност на Chanel е умението на Карл Лагерфелд да смесва най-класическите линии от творенията на Коко Шанел със своите иновативни идеи. Точно заради това, почитателите на модната къща могат да се разделят основно на два типа – строго придържащи се към утвърдените модели и любители на класата. Ако има нещо, с което няма как да се сбърка, това определено е Chanel.

Givenchy

Жената, която носи Givenchy е образ, който олицетворява визуално авангардния стил. Комбинациите са едновременно тъмни, остри, забелязващи се и с ненатрапчив младежки дух. Смелостта е качеството, с което клиентите на Givenchy се славят.

Michael Kors

Умелото презентиране на всяка една колекция на Michael Kors в духа на звездното присъствие и славата печелят много фенове на модната къща. Почитателите на марката определено имат усещане за тенденции и мода, но предпочитат да не дават всичките си спестявания за тях.

Louis Vuitton

В зависимост от начина, по който се носи артикул на Louis Vuitton, могат да бъдат характеризирани два типа клиенти – тези, които задължително искат да демонстрират своя статус и тези, за които това е начин на живот. Можете да ги разпознаете много лесно – първите са с акцент върху емблемата на LV, а при вторите тя е много умело прикрита... просто защото за тях е ежедневие.

Gucci

Когато мъж или жена носи Gucci, със сигурност можем да кажем, че са доста смели, претенциозни и красноречиви. Компромисите не са сред отличителните черти на техния характер, а модата е начин да изразят това.

Celine

Марката, която определено набра много почитатели през последните години. И то какви. Хората, които разчитат на изчистените линии, класическите силуети и стилните комбинации са в основата на Celine.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари