Дизайнерските изделия винаги са били символ на майсторска изработка, артистично вдъхновение, синоним на стил и демонстриране на индивидуалност.
Още от стартирането на първите модни къщи, творчеството е било предназначено за една определена група хора, които притежават даден стандарт на живот.
Със стартирането на процеса на индустриализация, модната индустрия става все по-достъпна, представяйки най-различни линии от висша мода до предложения за всеки ден.
Капсулните колекции изненадват с иновативност и значително по-голямо разрастване на пазара. Какво обаче говорят за вас и вашия характер марките, които харесвате и носите?
Какво се крие зад красивите дрехи и аксесоари и как се възприемат те? Вижте сами.
Prada
Изделията на Prada се славят с определена класическа нотка и значително по-резервиран стил. Почитателите на модната къща оценяват доброто качество и невинаги смятат за задължително да се придържат към най-актуалните и дръзки тенденции за сезоните. Prada-феновете са традиционалисти, знаят какво харесват и определено нямат нужда от чуждото мнение по въпроса.
Burberry
Едно от незаменимите качества на Burberry е тяхната практичност. Притежателите на иконичната марка са винаги актуални – независимо от коя колекция точно е тяхната покупка. Феновете на модната къща лесно се разпознават с умението си да подбират своя гардероб основно по два критерия – стил и многофункционалност.
Chanel
Многоликата същност на Chanel е умението на Карл Лагерфелд да смесва най-класическите линии от творенията на Коко Шанел със своите иновативни идеи. Точно заради това, почитателите на модната къща могат да се разделят основно на два типа – строго придържащи се към утвърдените модели и любители на класата. Ако има нещо, с което няма как да се сбърка, това определено е Chanel.
Givenchy
Жената, която носи Givenchy е образ, който олицетворява визуално авангардния стил. Комбинациите са едновременно тъмни, остри, забелязващи се и с ненатрапчив младежки дух. Смелостта е качеството, с което клиентите на Givenchy се славят.
Michael Kors
Умелото презентиране на всяка една колекция на Michael Kors в духа на звездното присъствие и славата печелят много фенове на модната къща. Почитателите на марката определено имат усещане за тенденции и мода, но предпочитат да не дават всичките си спестявания за тях.
Louis Vuitton
В зависимост от начина, по който се носи артикул на Louis Vuitton, могат да бъдат характеризирани два типа клиенти – тези, които задължително искат да демонстрират своя статус и тези, за които това е начин на живот. Можете да ги разпознаете много лесно – първите са с акцент върху емблемата на LV, а при вторите тя е много умело прикрита... просто защото за тях е ежедневие.
Gucci
Когато мъж или жена носи Gucci, със сигурност можем да кажем, че са доста смели, претенциозни и красноречиви. Компромисите не са сред отличителните черти на техния характер, а модата е начин да изразят това.
Celine
Марката, която определено набра много почитатели през последните години. И то какви. Хората, които разчитат на изчистените линии, класическите силуети и стилните комбинации са в основата на Celine.
Коментари