Рикардо Тиши винаги е бил един от иноваторите в модната индустрия.
Креативният директор на Givenchy шокира аудиторията с наемането на Донатела Версаче за рекламно лице в своята кампания за есен-зима 2015 и създаде една нова тенденция с благороден призив – модните къщи да си помагат взаимно в името на изкуството.
След като от Givenchy обявиха, че сред публиката на предстоящото ревю по време на Седмица на модата в Ню Йорк ще има дванадесет хиляди „обикновени хора“, които нито са известни, нито са обвързани с индустрията, модната къща поднася поредната хубава изненада за своите фенове.
Втората вълна подкрепя твърдението, че когато става въпрос за муза и вдъхновение, женската красота винаги е била основен извор.
Доказателството за това ясно се откроява в дебютната рекламна кампания на модната къща за линията Jeans.
Предпремиерно, Рикардо Тиши сподели в своя профил в Instagram кадър от предстоящия проект, на който голата до кръста Кандис Суонепол е седнала върху раменете на мъж.
Цензурата е креативно поставена с детайл, върху който е акцентирано с копче, изцяло брандирано с името на модната къща.
Съблазнителният ангел от Victoria's Secret за пореден път демонстрира, че провокацията е едно от основните неща, на които залага.
Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот, а останалите кадри тепърва очакваме.
Коментари