След като миналата година от Burberry решиха да сменят своето лого за първи път от 20 години, 2019 също минава под знака на промените или по-точно казано, под знака на дебютите.

Модната къща представя първата си TB Monogram колекция със специална рекламна кампания, на която като лице дебютира Джиджи Хадид.

Супермоделът загатна за своето присъствие още когато дефилира в последната колекция на марката, а сега се превъплъщава в типичните клиенти на Burberry, както жени, така и мъже.

Новите предложения съдържат новия червено с мед монограм, а точно четири различни стила разкриват жената, мъжа, момчето и момичето на Burberry, всички те представени от Джиджи Хадид.

„Идеята зад кадрите е да се създаде визия, която позволява на Джиджи да „изиграе“ и четирите образа на жената, на мъжа, на момичето и на момчето в много изчистена и истинска студийна среда“, сподели фотографът на кампанията.

Колекцията „Monogram“ съдържа дрехи, аксесоари и лайфстайл изделия, сред които постелка за йога, покрита с логото на модната къща.

Всички те ще бъдат достъпни в избрани бутици на Burberry по целия свят, а вие можете да видите дебюта на Джиджи Хадид за марката в нашата галерия.

Вдъхновение в красотата: Златният грим на Джиджи

Джиджи Хадид и тенденциите в слънчевите очила

Във форма: Джиджи Хадид закусва обилно