IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

50-годишната Кейт Мос засне кампания с 21-годишната си дъщеря Лила

10 април 2024 10 30

Двете дами участват в нова реклама на Fendi

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Кейт Мос обедини сили с дъщеря си Лила, за да представи стилна нова кампания за гамата чанти Peekaboo на Fendi. 50-годишният супермодел демонстрира вечната си красота на въпросните снимки, докато показва поредица от шикозни приглушени тоалети заедно с прекрасната си наследница, която доста прилича на нея самата.

Кейт, която споделя дъщеря си с бившия си партньор Джеферсън Хак, излъчва изтънченост в пуловери и стилен дъждобран, докато позира със скъпите кожени чанти на марката.

Междувременно Лила избра по-шикозен външен вид с по-дълбоко деколте и полупрозрачна пола, която прегръща невероятните ѝ извивки.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

Майката и дъщерята показват любовта помежду си, позирайки прегърнати на една от снимките, фиксирайки обектива на камерата със зноен поглед.

Лила отдавна е сравнявана с известната си майка заради подобния им, характерен външен вид и стройните им фигури. И тя със сигурност вече откри, че си струва да прилича на своята майка супермодел, тъй като вече почти утрои приходите си само за една година.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

Сметките на Лила Грейс, публикувани в четвъртък, разкриват, че нейната заплата е скочила от 129 458 британски паунда през 2022 г. на 359 433 британски паунда през 2023 г.

Това е доказателство, че кариерата на Лила се развива доста успешно, като тя е лице и на марката за дрехи от деним Pepe Jeans. Лила също така участва в кампания за френската марка Maje миналата година и наскоро участва в няколко ексклузивни ревюта за Седмицата на модата в Париж.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

След като подписа договор с модната агенция на майка си Кейт Мос, когато беше само на 15 години, Лила стана лице на Marc Jacobs Beauty през 2018 г.

Тя направи своя дебют на модния подиум за италианската модна къща Miu Miu през 2020 г., стана посланик на YSL и влезе в заглавията, когато мина по розовия килим за световното турне на Victoria's Secret миналата година.

През 2021 г., когато Лила беше едва на 19 години, тя стана директор на Grace Grove Ltd – името на компанията е намек към The Grove, семейният ѝ дом в Северен Лондон, който Кейт продаде през 2021 г.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)

Компанията първоначално споделяше същия адрес като агенцията на Кейт Мос в Холборн, но изглежда, че Лила е станала независима от своята майка и се е преместила в Сохо.

Успехът сполетя семейство Мос, след като агенцията на Кейт също почти утрои приходите за групата млади модели, с които тя е подписала. Само за миналата година моделите от агенцията на Кейт са донесли приходи от 2,1 милиона британски паунда.

За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари