Марк Джейкъбс отбелязва Прайд 2018 година с цветове извън границите.

Кампанията към Marc Jacobs Beauty, #GratefilNotHateful, е предвидена изцяло за социалните мрежи и се представя по-скоро като инициатива под формата на рекламна кампания.

Целта ѝ е да представи прайда като повече от парад и е вдъхновена от ежедневната визия на Марк Джейкъбс.

„Не трябва да чакаш за парад, можеш да намериш начин да правиш това всеки ден от своя живот и някой ще те чуе“, сподели дизайнерът в изявление.

Освен дебютирането на кампанията, Джейкъбс сподели, че ще дари $100 00 за благотворителни организации.

Кампанията включва Марк Джейкъбс, гримьор и модели, сред които първият афро-американски трансджендър модел.

Всяко едно от лицата носи емблематичните грим продукти във всички цветове на дъгата.