IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ново начало – Меган Маркъл с първи продукт от марката си American Riviera Orchard

17 април 2024 14 50

Тя вече го подарява на приятелите си, които го рекламират в социалните мрежи

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Първият продукт от новата лайфстайл марка на Меган Маркъл вече е факт. 

Модната дизайнерка Трейси Робинс и фотографката Делфина Блакиер, която е и съпруга на Начо Фигерас, с когото принц Хари играе поло и е много близък приятел, бяха сред първите, които се докоснаха физически до марката American Riviera Orchard. Лайфстайл брандът беше официално представен преди месец, като вече има собствена страница в социалните мрежи, а първата публикация включва кратко видео с участието на самата Меган.

Сега херцогинята използва своите известни приятели, за да промотира марката си, подарявайки им специален подарък. Разбира се, те веднага се похвалиха в социалните мрежи, създавайки огромен интерес около продуктите на марката, които трябва да се появят на пазара съвсем скоро, още тази пролет. А подаръкът е бурканче с ягодово сладко.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sussex Daily (@sussexdaily)

На 15 април Трейси Робинс сподели снимка в историите си в Instagram. Лицето ѝ може да е познато на феновете на Меган от премиерата на филма Bob Marley: One Love в Ямайка този януари. Тогава дизайнерката придружи херцогинята и принц Хари на изненадващата публична поява. Сега тя доказва, че приятелството ѝ с Меган все още е живо, промотирайки ягодовото сладко. Робинс е направила снимка на буркана, поставен в подаръчна кошница, пълна със свежи лимони. 

„Благодаря за вкусната кошница! Обожавам това сладко, така че не съм сигурна дали ще го споделя с някого. Благодаря ти, М!“, написа Робинс и отбеляза American Riviera Orchard в публикацията си. Тя допълни, че вечерите, обедите и закуските ѝ вече са с една идея по-вкусни, благодарение на сладкия подарък.

Логото на American Riviera Orchard може да бъде видяно върху етикета на буркана. Името изглежда е написано с почерка на Меган, като преди да стане част от кралското семейство тя преподаваше по часово калиграфия, за да финансира актьорската си професия и обучение. Под логото пък е изписано „17 от 50“, показвайки номера на партидата на новия продукт.

Междувременно Делфина Блакиер, която придружи Меган и Серина Уилямс на поло мач през уикенда, за да наблюдават принц Хари и Начо Фигерас, сподели близък кадър на сладкото, държейки го в ръката си.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sussex Daily (@sussexdaily)

„Ягодовото сладко ме прави толкова щастлива. И аз обичам твоето сладко, American Riviera Orchard“, написа светската личност.

Преди това Блакиер публикува кадри, на които опитва продукта, добавяйки го върху филийка хляб и допълвайки чинийката си с пресни ягоди.

Източник споделя пред списание People, че Меган Маркъл официално ще пусне продуктите си на пазара по-късно тази пролет. Марката American Riviera Orchard ще отразява всичко, което херцогинята обича – семейство, кулинария, забавления и домашен декор.

„Меган намира името American Riviera Orchard за перфектно. Усеща го като автентично. Няма търпение да пусне новия си сайт. Развълнувана е за това ново, лично приключение. Това е нещо, което чака от дълго време. Развълнувана е да сподели своя стил и нещата, които обича“, казва близък до бившата актриса.

Името на марката отдава почит на Санта Барбара, калифорнийският град, където Меган и Хари живеят с двете си деца – принц Арчи и принцеса Лилибет. Крайбрежието на Калифорния е известно по света като „Американска Ривиера“, докато името на семейния квартал на херцозите, Монтесито, е включено под логото на American Riviera Orchard.

Меган Маркъл и принц Хари готвят две нови шоута, включително готварско с херцогинята

Тайното съобщение, което Меган Маркъл отправи към Кейт Мидълтън

Меган Маркъл се завърна в социалните мрежи

В допълнение към сладка и други ядливи изкушения, Меган ще се опита да пробие на пазара с козметика, домашен декор, канцеларски материали, спално бельо, малки кухненски уреди, подправки, оборудване за йога, градински принадлежности, аксесоари за домашни любимци и други.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sussex Daily (@sussexdaily)

Разкриването на новия продукт на марката идва само дни, след като Хари и Меган разкриха два нови проекта, които развиват с Netflix като част от многомилионната им сделка със стрийминг платформата. Единият, озвучаван от Меган, ще празнува радостта от кулинарията и градинарството, забавлението и приятелството, докато другият ще осигури на зрителите безпрецедентен поглед върху спортния свят на полото – спорт, който принц Хари играе от десетилетия.

За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

Нини ( преди 1 седмица )
Толкова бомбастични слова - а то едно просто сладко , вързано с канапче - като на всяка сергия на някой хендмейд фест у село
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар