Риана, чието истинско име е Робин Риана Фенти, е родена в Барбадос и спокойно може да бъде наречена един от музикалните феномени на 21 век.
Изключително талантливата певица стана фактор на музикалната сцена с песента „Pon de Replay“, която дебютира през 2005 година. Следват първият албум „A girl like me“ през 2006 година и клубните хитове „S.O.S“ и „Tainted Love“.
Съвместната работа с Timberland и Джъстин Тимбърлейк ѝ помагат да се насочи към R'n'B звученето, а в този период тя дебютира и асиметричната прическа, с която подчертава бунтарския си дух.
Модата, от друга страна, е нещото, с което Риана не търпи метаморфози. Още от първата си светска поява през 2006 година, певицата привлича всички погледи към себе си.
Експериментите ѝ с металически цветове на рокли, описващи тялото ѝ дръзко вървят към латексови костюми с вериги (през 2008 година) и конусовидните кройки на рокля на Jean Paul Gaultier през 2011, с която тя се появява на наградите Грами.
Потвърдено: Риана създава своя модна къща
Секси, по-секси, Риана: Фаталната жена
Риана и тенденциите в червилата за 2019
Метаморфозите с прическите минават от асиметричната коса към дълги червени плитки, обръсната лява страна на главата, буйни руси къдрици и обратно към тъмните тонове.
Най-емблематичните появи на Риана по червения килим включват наградите Грами през 2016 година, когато тя избира тоалет на Giambattista Valli в цвят корал, напомнящ за истинска експлозия от тюл.
Певицата разкрива истинската си страст към модата и експериментите на годишната Мет Гала, където през 2015 година се появява в тоалет, за който цяла година се говори. Интернет буквално полудява по роклята.
През 2017 година певицата избира забележителен тоалет на Comme des Garçons, изцяло съобразен с темата „Rei Kawakubo/Comme des Garçons: Art of the In-Between“.
Очаквано, 2018 също е нейната година – Риана се появява на Мет Гала като истински моден папа.
Освен забележителния си стил и умението да експериментира и да докарва тенденциите до крайност, Риана открива своя талант.
Преди няколко дни стана ясно, че певицата ще лансира свой собствен бранд, позициониран в луксозния сегмент, а ние със сигурност не сме изненадани, защото такъв моден вкус не може да търпи границите на червените килими.
Как еволюира стилът на Риана през годините – вижте в нашата галерия.
Коментари